Dhgul 2.5-3 aylıkken boyattım bir şey olmuyor fakat açıcı çok fazla kimyasal olduğu için sütünüzü sağıp bebeğinizi bırakın kuaför salonunun içinde çok bulunmasın. Benim gittiğim yerin çok güzel bir bahçesi vardı bebeğim ve annem orada oynamışlardı geçen yıl ağustos ayında. Bebeğimi saçımda açıcı varken emzirdim yüzüne kuruyan acicinin tozu değdi hemen silmeme rağmen iki tane nokta kadar sivilce gibi bir şey oldu bir hafta geçmedi. Yani demem o ki bebeğinizi size yaklastirmayin ve kuaför ortamında bence bulundurmayın .