Selamlar,dört aylık bebeğim var ve özellikle sütten bahsetmek istiyorum,doktorum demir hapı kullanmam gerektiğini söylemişti,ben de bi süre kullandım ve bebeğim meme reddi yapmaya başladı sonra sütümün tadına bakayım dedim aman Allah’ım çok kokulu ve değişik bir tadı vardı daha sonra hapı bıraktım ve sütümün tadı değişti bu durum bebeğimin de daha güzel süt içmesini sağladı diye düşünüyorum,sabahları pekmez içmeye başladım,demir anlamında büyük katkı sağlıyor diye.Bilmiyorum ne kadar doğru bişey yaptım,doktoruma söylemeye de çekindim kafama göre ilaç bıraktığım için 😅 Şu an kızım da gerek biberonla alıyor sütünü gerek memeden,sanki daha da mutluyuz ikimiz de 😅