Birdunyabircennetannesi malesef hiç yanaşmıyor. Bende o yokken bildiğimi işliyorum ama yine de üstümde kaygı çünkü çocuk hasta filan olsa 100 yıl dilinden kurtulamam. Aslında anlayış gösteriyorum, elinde değil acıyorum yaşayan insan için daha zor gerçekten, bize ne kadar zorlaştırıyorsa hayatı kendine daha fazlası. Çocuğa biri ellese hemen elini yıkıyor, üstünü değişiyor ki yabancıya zaten müsaade etmez bu dediğim birinci dereceden aile bireyleri. Bebek şu an oral dönemde olduğu için her şeyi ağzına götürmek istiyor doğal, olarak eşim de gördükçe çıldırıyor. çocuğa telkini sürekli hayır, yapma hep olumsuz duyup engellemekten onun gelişimi de etkilenecek diye endişeleniyorum.