Hilal-95 3 yaşında oğlum daha küçükken böyle değildi hatta diyordum sokakta yürürken biri kucaklayıp götürse ağlamaz hiç öyle sosyaldi büyüde birşey olmaya başladı şuan sadece ben 5 dakika tek kalamıyorum bazen bende tuvaleti kilitlemem zorunda kalıyorum “aç aç” diye bağırıyor babası olsa dahi çok gitmiyor “hadi babaya git namaz kılayım diyorum” “ama seni yalnız bırakamam ki” diyor küçük oğlum da 1.5 yaşında oda peşimde ama o yine babası olunca gidiyor yanına büyüdükçe abisi gibi olur mu bilmiyorum 🤦🏽♀️ Benim de tek dünyam onlar tek asla birşey yapmadım yapmaya fırsatım da olmadı ailemle aynı memlekette değiliz burda kimse ypk akraba falan gibi, bilmiyorlar bizsiz olmayı bence