Emzirdigim için agir ilac alamıyorum ya fitil yada sase yazıyorlar oda birdaha devam ediyor suan karnimin içi hep ağrıyor kizm 8 aylik acaba ilac almak ıçin memede kesmemekmi lazim sene oldu hamileliktede zorluk çektim tedaviye ihtiyacım var nabicam bilmiyorum