Herkese iyi akşamlar kızlar ben bundan 4 ay önce beneğenek kullandığım 11 gr 22 ayar cartier kelepçe aldım ,çocuğu elime indır al derken bazı yerleri ezildi en sonra bir yere çarptım elimi tamamen kayıştı , eşimin arkadaşı kuyumcu vermiş ona , o da düzeltilmez demiş.Ya bu durumu yaşayıp düzelltirebilen var mı? Ya da ne bileyim atölyeye mi götürmek gerek,bu durum gibi yaşayan varsa bana da fikir verin🌸