Kizlar 4 gün önce spiral taktirdim ek koruma olarak cezarette hapa baslicam am genelde adetin 1. Günü baslanılsın deniliyo . Benim adetim biteli 4 gun oldu şimdi baslasam yine koruyuculuğu yüksek olurmu. yani aranizda adetten baya bi kac gün sonra baslayıp ona göre koruma etkisini sizde gosterdimi. Bu arada ilk defa başlicam