cahillemuhabbetegeldim ilk 2 ay tadım ayıdır artık böyle ilk haftadan sonra günde iki kez tadım yaptırıyordum zaten az yediği için. Karışım yaptım 3 gün tattırdıklarımdan. Pirinç unu sıkıntılı çünkü arsenik barındırabiliyor. Hiç almadım bile. Güvendiğiniz organik olan varsa alabilirsiniz tabi ki. Ben yulafı seviyorum hem kaka yapmasını kolaylaştırıyor. Hipp markasının organik 5 tahıllı kaşık maması var ben pirinç unu yerine o mamayı yapar içine elma pekmez katar yedirirdim hani hem tok tutsun diye sadece elma olmasın diye ama bunları 6-6,5 aydan sonra yaptım. Biz de 5. Ayda başlamıştık tadıma