Merhaba hanımlar , emzirme sütyeni ,yarım atlet ,penye sütyen hiç birini kullanamiyorum göğüsler sistigi için rahatsız ediyor ,içine göğüs pedi de koydum mu kaşıntı yapıyor iyice.Sutyen takmadan rahat ediyorum bu sefer de sütüm akinca üstüme geçiyor,siz napiyorsunuz sütyen takmayanlar sütun ustunuzu islatmasinı nasıl engelliyorsunuz