Anneler 1 yaşında oğlum var bunu 2 yada 3 üncü defa yaptım oğluma sesimi yükselttim uyuturken ve kızdım. Hiç böyle bir anne olmak istemiyorum ama bazen çok yoruluyorum ama bunun için oğluma kızmanın doğru olmadığını çok iyi biliyorum ve çok vicdan azabı çekiyorum🥹 sizce bir psikiyatri ile görüşmeli miyim yani bir tek ben mi böyleyim. Kendime çok kızıyorum bu yüzden bazen ev işi yemek derken bebeğimi çok ihmal ediyorum bunun için de ayrıca vicdan azabı çekiyorum ama gelip bebeğime bakacak kimsem yok kayınvalidem yok görümcem çalışıyor annem bakkalı var gelemiyor bilmiyorum 🤷♀️