Deniss99 17 günlük bebeğim sürekli ikiniyor kıpkırmızı oluyor son günlerde bunu yapmaya başladı ama hep yapıyor çişini de yapıyor mama veriyorum kabiz mi diye düşündüm ama yapıyor çişini de bi yeri mi ağrıyor niye sürekli böyle yapıyor hep kırımızı suratı kendini sıkmaktan ve sürekli ağlıyor napcami şaşırdım:((
AselMeva Gaz sancısı cnm 40 ından sonra azalıyor benim kızım ıkınmaktan uyuyamıyordu şimdi 1.5 aylık olduk yavaş yavaş başladı gazını kendi çıkarmaya
Tazeannecik Deniss99 benim kaka da yapıyor gazını da çıkarıyorum üstten alttan kendi çıkarıyor ama yinede sürekli ıkınır gibi geriniyor surat kıpkırmızı bende doktora sormayı düşünüyorum aylık kontrolde.
Yigitinannesiii Tazeannecik benim bebeğimde aynı böyle yapıyo o öyle yapınca benim canımdan can gidiyo
Sevilay Deniss99 bazı d vitaminleri kabızlık yapıyor bebeklere benim bebeğimde öyleydi d vitaminini değiştirdim sağlık ocağından mı verdiler d vitaminini ?
Eminef Deniss99 canım bizim kide öyle doğduğundan beri ama bu ıkınmanın gazlada her zaman alakası yok bizimki acıktığı ve uykusu geldiğindede derdini anlatmak için ıkınıyo .ağlamk yerine ıkınmayı tercih ediyo ☺️
Nily Nefes alis nasil peki kizlar boyle bogulcak gibimi cok korkuyom ya:( benm kizda oyle ikinmasyon. Kaka yapicagi zaman genelde basliyo bigun onceden