Meri-Meri Arkadaşlar dün bebeğimin 18 ay aşısı vardı bacaktan sanıyordum koldan yaptılar diğer kolunda birşey yok ama bu kolunda böyle kızarıklık şişlik var hastaneye gitmelimiyim sabah az dı ama şimdi çok fazla çok telaş yaptım hastaneye gitmem gerek mi
BihterZiyagil_ Meri-Meri gitmene gerek yok aynısı bizde de oldu. Bir kolu Arı sokmuş gibi şişti Birkaç güne geçti
momybaby Meri-Meri enfeksiyon olmus olabilir mi? bana hic normal gelmedi. acile gidin bence bi an once. imkaniniz yoksa ambulans cagirin ya da ama normal degil kesinlikle diye düşünüyorum
hilalella Meri-Meri bebeğinizin tepkisi ne canı acıyor mu yoksa siz görüntüden kaynaklı mı tedirgin oldunuz
BihterZiyagil_ Meri-Meri ya şey ama hani bir sıkıntı yoktur da ağrısı falan olur diye. Doktor görse iyi olur belki krem falan verir
Meri-Meri hilalella görüntüden dolayı telaş yaptım tepkisinde hiçbir sorun yok aslında ateşi bile yok sadece kolu yanıyor
Noname21 Meri-Meri hiçbir aşıdan sonra böyle olmaması gerekir bu bildiğin alerji olmuş hafif şişer falan ama bu bildiğin alerji
Meri-Meri Gunes789 üst kat komşum doktor direk çıktım kolanya ile masaj yaptı sabah erken saatlerine kadar bekle dedi şimdi sabahı bekliyorum tabikide götürürüm bende burnu aksa ateşi 37 olsa direk hastaneye giden insanım
Valeria2 Merhaba bizde yaptırdık 2hafta önce ama hiç böyle bir durumla karşılaşmadık bi anormallik var içinizi korkutmayın ama bi doktor görsün de daha da rahat etsin içiniz ne olur ne olmaz
Oznurrlafci Meri-Meri merhaba geçmiş olsun. Doktora gittiniz mi ne dedi doktor? Bizde pazartesi olucaz 18 ay aşımızıda
Meri-Meri Oznurrlafci şuan da doktor komşum baktı kolanya ile masaj yaptı Sabahı bekliyorum geçmezse direk gideceğim kendi branşında bir doktora