umran93 2 ay 10 günlüğüz bir türlü bıraktıramıyorum ama benim meme ucum çok kötü hala çıkmış olmasına rağmen kahverengi kısımla birlikte kavraması çok zor 😞 bir ara silikonsuz emzirmeyi başarmıştım sonra gaz sancılarımız başladı ve ağlamaktan sinirden meme reddi de yaşar korkusuyla yeniden ucu taktım. Şimdi ise çıkardığımda çok ağlıyor