Kızlar günaydın bugün 4 ay aşımızı olmaya gittik aşının biri yokmuş saolsun hemşire haber bile vermedi. Yağmurda çamurda küçücük çocuğumla gittim geldim. Aşı sonraya kaldı. Demir damlası verdi hemşire VEGAFERON isimli içinde 2 çeşit pareben varmış kimse kullanılması tarafında değil. Var mı özel olarak kullandığınız demir damlası ?