gkbyza cok geçmiş olsun bağırsak düğümlenmesi hem usg de , hem el muayenesinde çıkıyor en önemli kanıt da kan testi orada bir değer şuan bilmiyorum aşırı yüksek çıkıyor muhtemelen yediği bir sey dokunmuştur ya da midesini üşütmüştür diye düşünüyorum. Bagırsak düğümlenmesinde kusmayla beraber baygınlık hali soğuk terleme de oluyor ve hic durmadan safra kusuyor