Bugleminannesi28 Kızlar evimiz 23.5 doğalgaz yakmiyoruz uyku tulumu malesef sevmiyor cekistiriyor takı çıkarana kadar pijamada ince pamuklu giydiriyoruz ama ortmeden de olmuyor üşür gece örtüyü üzerine çeker diye korkuyorum bebeğim 5.5 aylık ne önerirsiniz?
Irmakmelegim Bugleminannesi28 valla ince uyku tutumları var kalın deilde otarz bisey kullanabilirsiniz blki kalain uyku tulumu rahatsiz ediyordur en azindan usumez kızım 21 aylık 4 ayliktan beri uyku tulumuyla yatiriyrm üstünü örtmeyi hiç sevmiyor çünkü
luppoyanak Bugleminannesi28 canım benim o aylarda ben hep örttüm aynı odadaydık sürekli kontrol ediyordum beşiğine sağlı sollu sıkıştırıyordum. Batanniyesini ama evin soğuk değil korkma uyuyanın üstüne kar yağar derdi hep büyükler inceden de olsa örtü ört kolları dışarda kalsın benim kızım çok savruk yatar ama yüzüne çekmedi örtüyü hiç pijama üstüne yelek de giydirebilirsin önemli olan çocuk terleyip soğumasın kışın camları açtırırdı doktor bana karda gezdirdim üç aylıktı üşümekten hasta olmaz korkma eli yüzü çabuk üşür göğsünden kontrol et ayakları sıcaksa hiç korkma
1comez_anne Bizimki dört aylık olacak ben biraz kalın pijama takımı giydiriyorum zıbın üstüne. Kollarının altında olacak şekilde de hafif bir battaniye örtüyorum tabi bizimki daha dönmüyor. Yazdan sonrada uyku tulumuna geçeceğim
Bugleminannesi28 1comez_anne bebeğim doğduğundan beri ince giyinmeye alışmış kesinlikle kalın rahatsiz oluyor pijama zaten biraz ince olmali uyku tulumu kalın olabilir eve göre ama pijama biraz ince olmali rahatlık açısından bebegimede öyle alistirdim hiç sevmez 🤣
Bugleminannesi28 Irmakmelegim yok ince uyku tulumu hatta bayağı ince çünkü ben kızımı öyle alistirdim doğduğundan beri asla üst üste giydirmedim hiç sevmez kalın giyinmeyi ama ona rağmen rahatsız oluyor e şimdi bide emekliyor dönüyor örtüyü yüzüne çeker diye korkuyorum çok hareketli bazen ayakları yukarda kafası aşağıda bile oluyor hep yanımızda yatıyordu o yüzden birşey olmuyordu şuanda da aynı odada ama beşiğinde
Irmakmelegim Bugleminannesi28 ince muslin örtün dönmeden yüzünü kapatmaz bence benim kziimda aşırı hareketli uyku bide besiginde dört döner okadr diyim bir deneyin ince örtmeyi sorun olmaz diye dusunuyorum
Denizanasi92 Bugleminannesi28 benim oğlumda uyku tulumuyla yatamıyor. Çeşit çeşit aldım çok terleyen bir bebek rahatsız oluyor. Ben ince pijama giydiriyorum üstünü de ince bi örtüyle örtüyorum ayaklarını açık bırakıyorum
Alya-Sena Bugleminannesi28 benmkide tam tersi yaz bebegi olmasina ragmen kalin giymeyi seviyor. Sirtinda yelek ayaginda corap olmadan rahat edemiyor😀 gece uyurken orta kalinlikda pelus bi tulumu var onu giydiriyorm ustunude acsa sorun olmuyor besikde done done yatiyor.
1comez_anne Bugleminannesi28 bizimkide rahatlığına çok düşkün ama ben hafif bol orta seviyede bir kalınlıkta giydiriyorum sıkıntı olmadı şimdilik😌
Bugleminannesi28 Irmakmelegim muslinle ortuyorum normalde ama çok dönüyor kalkuyor feln doluyor kendine ondan endişelendim