@Meralaysn_ öncelikle geçmiş olsun, bebeğim doğduğundan beri böbrek konusunda sıkıntı yaşıyorum, şuan 10 aylık genişleme görüldü sonra kist denildi böbreğin duvar kalınlığında yer ler sıkıntılar var sonra at nalı böbrek denildi doğduğundan beri her gün antibiyotik kullanıyor yavrum, enfeksiyon geçiriyor kullanmasına rağmen hemen hastaneye yatıyolar 2 hafta da bir tahlil veriyoruz, böbrek genişlemesi 20 mm bizim onun haricinde at nalı böbreğe sahip olduğu için bir böbrek fonksiyonunu diğer böbrek çalıyormuş sağ böbreği sol böbreğinden büyük önceleri böyle değildi git gide büyüme oluyor bir yaşındaa farklı bir tedavi başlanacak duruma göre ameliyat olacak. Allah yardımcımız olsun cok zorlu süreçler.