Kızlar kızım 9 aylık süt yumurta alerjimiz var ama düşük seviyede o sepeple aşımızı olduk bişey olmadı çok şükür. 9 gün geçti döküntü oldu heryeri yüzü bacaklarına varana kadar çok kötü doktor söylemişti zaten olabilir diye. Zaditen damla kullanıyorum başına gelen var mı ateş oldu mu döküntü olunca ve kaç gün sürdü ilaç kullandınız mı?