AyEmRa Oğlum 1 hafta önce sünnet oldu lokal anestezi ile. Bugün sarı bi kusmuk gibi bi şey çıkarttı. 2-3 öğürmeden sonra. 2 kez sarı kustu. O anestezi midir. Üşütmüş müdür bilemedim. Doktorda bilemedi. İğne yaptı bağırsak enfeksiyonu diye.
Acemianne2807 AyEmRa hayır öyle bsey olmaz sanmıyorum sonucta lokal anestezi yani midesini üşütmüş olabilir
Umutveannesi AyEmRa biz haftaya anestezi kalmaz ki zaten çoktan atılmıştır vücuttan. Ya enfeksiyondur ya da midesini üşütmüştür