Merhaba hanimlar oğlum 31 aylık bugün bezini bıraktık zaten uzun zamandır bezini çıkarınca kaçıyordu tekrar baglamami hiç istemiyordu ancak şöyle Bi sorun var birkaç hafta önce Bi yolculuk yaptık ve aşırı sıcaktı ogun ve eve geldiğimizde pipi kenarlarında şişlik ve aşırı bir pişik sorunu ile karşılaştık doktor ara ara açık bırak hava alsın dedi ve travazol krem verdi kullandık geçti ama eli sürekli pipisinde ve ağlıyordu aciyor diye neyse geçti. 2 gündür falan bu sefer popoda hafif kabarcıklar oldu bugün bezi çıkardık sabah 8 de 1 kere çiş yapti yaparken söyledi. Sonrasında 11 30 da uyudu 1 20 de uyandı kuruydu altı uyanır uyanmaz götürdüm biraz üstüne çiş yapti ama tuvalete gittiğimizde çişini yapti.ancak sonrasında akşama kadar üstüne yapti bu şurada eli hep pipisindeydi tahriş etti biraz önce ılık su yaptım otutturdum 5 10 dk kadar sonra Altını baglamami istedi bağladım ve ozaman sustu.yani bağladığım için hata mı ettim bilemiyorum pipisi bu şekilde olunca bu durumda zorlamak istemedim Bi süre zaman geçse tekrar açsam doğru olur mu bilmiyorum.yani açmak biran önce öğretmek istiyorum çünkü 7 aylık hamileyim