Elifefil Bebeğimi yatağına bıraktığımda nefessiz bir şekilde çığlık çığlığa uyanıyor hemen. Sanki karabasan basmış gibi. Sebebi ne olabilir, bu durumu yaşayan var mı. Çözüm lütfen 🙏
Sinem61 Elifefil ya doymuyordur ya gazı vardır ya da burnu tıkanmıştır. Genelde gazdan oluyor. Ben sling kullanmıştım çok işime yaradı bence deneyin misler gibi uyur gazı da rahatlar
Elifefil Yelizerd sğtğm var aslında ve kendisi bırakıyor. En ufak bir seste irkiliyor. Sütle ilgili olacağını pek sanmıyorum aslında.
Mcan Henüz kendini anne karnında hissediyor 3 aya kadar.o yüzden sıcaklığına ihtiyacı var karnına yakın tutabilirsin 🥰
Mcan Elifefil yani her bebek aynı değildir tabiki ama eğer anne sıcaklığı istiyorsa 3 ay yenidogan dönemi olduğu için 3 aya kadar düzelir gaz ise 3 buçuk 4 ayda ancak sonrasında 4 ay atağı başlıyor .sonra oh be düzeldi derken 7 10 ay da ayrılık kaygısı başlıyor gece 10 dk 20 dkya bir uyanip aglamalar basliyor ve maalesef 1 yaş yada daha sonrasına kadar devam edebiliyor amacim sizi bunaltmak degil sadece huysuz bir bebeginiz varsa muhtemelen bunlari yasayacaksinz.ama herseye rağmen Rabbım sağlık versin onlara elbet düzelecek sabırlı olun.