Selam kızlar,
7 ay önce doğum yaptım fakat hal regl olmadım yani 4-5 gün önce açık kahve belli belirsiz az az leke gibi geldi ama bitti daha ne gelen var ne giden aynı adet olmakmışım gibi bel ve kasık ağrım da oldj ama kırmızı kan gelmedi öyle geçti gitti sizce nedir bu