Alp_46 Küçük kızımda ilk göz muayenesinde numarası 4.5 çıkmıştı 3 ay sonra kontrole gittik 1.5 a düşmüş 1 yaşında yeniden muayene ettirin dediler ama bu normal bişeyimi ilk 3 ay zaten çoğu bebekte ya astigmsr miyopluk yada hipermetropluk olur demişti.Benim kuzumda astigmat çıkmıştı o daha nadir görülürmüş ama düzeliyor Şuan 10 aylık 1 yaşında yeniden götürücem.Korkmayın zamanla geriliyor göz numarası