Kızlar ince dudak kısmında sivilce çıktı nasıl geçer acaba baya acıyor. Bı de sürekli oluyor doktora gittim yağ bezelerinde iltihaplanma dedi antibiyotik verdi sonra geçti ama tekrar çıktı yani antibiyotik kullanınca geçiyor sonra tekrar ediyor yok mu çaresi?:(