aycakum123 Merhaba bebeğim 6 aylık aşısı oldu ilk gün ateşi yoktu bugün 2. Gün ateşi 37.9 oluyor paranox fitill verdim geçti ateşi ama 6 saat sonra tekrar ateşi çoktı yine verdik geçti ateşi. Calpol içemiyor kusuyor yine çıkarsa ne yapayım 😢😢😢
Htc4504 aycakum123 üstünü ince giydir tez tez kontrol et insaAllah hiç bişey olmaz şırınga ile bir çay kaşığı verebilirsin calpol
Htc4504 aycakum123 şırınga ile çok etkilenmiyorlar dene istersen üstünü ince giyindir telaş yapma korkma kontrol et hep
Gokturk_ aycakum123 Ilık banyo yaptır telaş yapma .Panik hata yaptırır geçer yarına birşeyi kalmaz canım Allahın izniyle nöbetçi eczane varsa parol şurup deneyin belki içer .Hastanede ateş için yetişkinlere parol damardan veriyorduk serum olarak bebeklere de aynı şekilde .Evde de parol calpol görevi görüyor