snowflake Çocukluk döneminde epilepsi hastasıysdım daha sonra iyileştim tekrar olurmuyum bu hastalık tetrarlar mı
Yedaarven snowflake Herkeste aynı olmuyordur illaki ama benim ilk nöbetim çocukken olmuş, sonra üniversitede tekrarlamıştı. Sonra yine seneler sonra olmuştu🤷🏻♀️ Bence tamamen stresle ve içinde bulunan durumla alakalı 🤷🏻♀️