mavilim3560 çok geçmiş olsun canım benim kuzenime kaynar su döküldü koluna doktorlar deriyi cımbızla duzeltmisler o derece iz kalır demişler ama babanem yumurtanın sarısını tavada yaktı Bi güzel yumurta sarısının yağını çıkardı bu şekilde sonra o yağı sürdüler kesinlikle iz bile kalmadı nette de gördüm kaç defa mucizevi bisey gerçekten. Ama kullandığın tava, cezve yada kepçe yumurta sarısı yandığı için yağı çıkana kadar yapışıyor kullanılmaz hale geliyor bilgin olsun. Ama muhakkak yap istersen araştır.