EslinSemAltas55 10 aylık bebeğim eşim uyutmaya çalıştığında uyumuyor saatler sürüyor ama benle iki dk da uyuyo (yanına uzanıyorum )sadece okşuyorum pispislayark uyuyo aynısını yapıyo eşim ama uyumuyor 💆🏼♀️
minabebek EslinSemAltas55 eşinizle çok vakit geçirmiyor ve iletişimi zayıfsa anne kokusunu sıcaklığını ses tonunu sadece benimseyebiliyorlar anasının kuzusu 🌸🌸
Gunes789 EslinSemAltas55 benmki de aynı. Eşim diyorki beni resmen kokluyor ve ağlamaya başlıyor. Bir de elini yüzüme koyup uyur eşimin sakalları geldiğinde ağlamaya başlıyo
EslinSemAltas55 Bssraa2 ay belkide baksana hemen uyudu gene eşimle cebelleşti iyice ben girdim odaya dalıverdi
ErsagunAktugunannesi EslinSemAltas55 eşiniz uyuturken sizin tişörtlerinizden birini üstüne koyup bebeğinizi kucağına o şekilde alsın bir de bunu deneyin bence 🤷🏻♀️
EslinSemAltas55 minabebek Aay cok haklınız cok sağolun galiba sürekli benimle 🤷🏼♀️babası oynar eğlenir onunla ama demek yeterli olmuyo
EslinSemAltas55 Gunes789 aynı aynııı vallahı bizdede öyle bana dokununca ayağa kalkıyor etrafa bakıyor diyo
Gunes789 EslinSemAltas55 keşke böyle olmasa yaa i😭 ilk bir ay hep onun kucağında uyurdu sonra okadar ağlak bi bebek oldu ki hiç uyumadı onu susturamıyodu asla. Ozamandan beri benimle uyuyor😕
EslinSemAltas55 Gunes789 bizim kiz de öyle artık hel ağlıyor susmuyor dediğiniz gibi haliyle ağlamasın diye ben alıyorm hep kac aylık bebişinz
Gokturk_ EslinSemAltas55 Çocuğunuz 1 yaş ayrılık kaygısı yaşıyorlar doğduğundan beri kim en çok bakımını yapıyorsa onları istiyorlar maalesef .Ve artık herşeyin farkındalar benim oğlum da aynı 8.ayın içinde çok düştü üstüme babasıyla oynar eder ama bazen ağlıyor anne diye hatta sık sık beni istiyor artık 😂