Ezgiguney36- Arkadaşlar 45 gün oldu, kucağımda uyuyor, yataga koyunca (her zaman değil) uyanıyor. Akşam saatlerinde uyuduktan 15 dk sonra uyanmış oluyor. Doktor normal dedi. Sizce ?
edafmo Ezgiguney36- normal canım. İlk 3ay bebeklerde uyku problemleri çok sık görülüyor ve oluyor. Eğer gazı yoksa bi problem yoktur
CmreKSidar Ezgiguney36- 2 aylık olmak üzere hep böyleyiz kucağımda uyuyor o bile bölük börçük ama biz koliğiz
Ezgiguney36- edafmo gaz yok sab simplex ve biogaia kullanıyorum, heralde bu saatten sonra kolik olmaz ? Kolik değil rahat uyuyor akşam saatleri biraz problemli geçiyor