Selamlar
Kızım 2 yaşını 23 Nisan’da doldurdu
Anne-baba -dede -amca -anane- abla -abi- dayı -yenge-maymun-mama -gitti-bitti-git-gel-aç-avize- su-yeşil-mor kullandığı kelimeler . Anne gel diyor tabi hıphızlı değil ama söylüyor derdini anlatıyor ama yeni kelimeler çabalamama rağmen eklenmiyor.
Normal mi bu durum? Avize ne alaka derseniz bir sabah bu diye sordu avize dedim o günden beri söylüyor 😅 her çocuğun gelişimi aynı olmaz evet ama bilemedim 🤷♀️