anneligedair Kızlar bebeğimi hep sıralı emzirirdim bi ara farkında olmadan sadece bir göğsümü daha çok vermeye başlamışım Şuan bi göğsüm dolu diğerinden büyük diğerinde de süt var ama çok az yani nasıl eşitleyelirim yaptığınız bildiğiniz bi yöntemi var mı 😄
Ewolwia İlk bebegim hep sol gogsumu emerdi sagi almazdi uykuluyken verirdim o sekilde denge kurardim fakat yinede sol sagdan buyuk ve sarkik