Bu sene doğuya tayin istedik Elazığ Diyarbakır Tunceli Batman Mardin muş tabi ilçeleri de olabilir merkez de eşim jandarma ev konusunu çok merak ediyorum kimisi diyor ev bulunamıyor bide ben yakında olsun istiyorum hatta lojmanı çok istiyorum Rabbim hepimizin gönlüne göre versin 🙏🙏 oralar da lojman durumları nasıl