Doğumdan 11 ay sonra adet oldum ve sütüm öyle az ki. İki göğsümde fıs yani. Bu süreçte uyurken ya mama verdim ya da çorba yoğurt vs ne varsa onu verdim. Ama doymuyor. Özellikle geceleri emziriyorum, emziriyorum yok uyumuyor. Mama yapıp veriyorum sonra ayağımda sallıyorum uyuyor. Alışkanlık değil çünkü böyle uyumuyordu. Ne yapmam lazım kızlar. Umarım geçici bir durumdur