Deletedmom_78 2 yaş sendromu galiba bu. Kendini size kanıtlamaya çalışıyor, ben de varım, benim de kararlarım var diyor kendince, karşı çıkarak bağırarak yapıyor bunu tabi daha bebek olduğu için. Valla sabır, sabır ve sabırdan başka bir yol yok gördüğüm, dinlediğim kadarıyla😅 Kararları onun vermesini sağla mesela 2 seçenek sun ama o seçsin. Bir şeye hayır dediysen onu evete çevirme ne kadar itiraz etse de, oturup sakinleşmesini bekle şefkatli bir şekilde yaklaşmak lazımmış. Zor bir süreç bayaa🫠