Deletedmom_78 Benim oğlum da 8 ay 4 günlük bir haftadır aynı 1 aylık atakları varmış bu ayda fırtınalı geçecek diyor başka uygulamada .1 yaş ayrılık kaygısı yaşıyormuşlar .Doğduğundan beri en çok kim bakıyorsa özellikle bu anne oluyor tabi.O kişiye ayrılık kaygısı yaşıyormuşlar.Bırakıp gideceğiz sanıyormuşlar .Uykuya dalma da zorluk ,uyusa bile sık uyanma ,kokunuzu isteme,gündüz de yanından ayrılmanızı istememe.Ayrıldığınız anda ağlamaya başlama.Hep bunlar bu sebeptenmiş.Olabildiğince kızmadan,bağırmadan bol sarılmalı geçirin bu ayları.Ona yanında olduğunuzu ,başka yere geçerken girmediğinizi orda olduğunuzu söyleyin hissettirin diyorlar.Birde mesela mutfağa gideceksiniz ‘ben mutfağa gidiyorum 10 dakika şunu yapıp gelicem ‘şeklinde konuşun ne yapacağınızı anlatın ama söylediğiniz dakika da gelin ki yanılmasın diyorlar 😂Şahsen oğlum şuan öyle kafayı yedim onu okuyunca sabır çekiyor geçecek sonuçta diyorum 😂