meryemsgrr bize de alerji doktoru vermişti bir gün kullandım içini okuyunca bıraktım, bebeğimi resmen uyusturıyor o gün boyunca bebeğim sersem gibi oluyor, içprospektüsünü okuyunca ise bir an da kesmememiz gerektiğini yavas yavas kesilmesi gerektiğini okuyunca kullanmadım. Kullanımını ise doçent doktorumuz her zaman değil bebeğiniz çok huzursuz olduğunda kullanın demişti. Benimde bebekte hırıltı vardı, ama doktorumuz süt alerjisi teshisi koyduğunda verdi.