Dilara_dilara Kızlar önceden de post açardım eşim boşanmak istiyor diye ve dediği şey artık malesef oluyo 1 buçuk yaşında oğlumuzla beni evden kovdu kendince sebebi de anlaşamiyomuşuz sürekli kavga ediyomusuz bunun için yuvamızı yıktı ve kaynanamgilde ara yapıcı olmadı onlar da beni arayıp hiç sormadılar beni geçtim torunlarını dahi sormadılar onlarda gaz veriyr demekki eşime çok üzülüyorum ben duruma çözülmeyecek bişey yok ortada ama eşim asla istemiyo beni engellemiş ve 3 ay oldu çekişmeli dava açtı kızlar sizce nezmn ilk duruşmamiz olur bu süreç nasıl merak ediyorum
Elika00 Dilara_dilara canım benim çocukla seni evden kovan adam için kimse aranı yapmasın zaten. Adam olan adam boşanacaksa da sen otur evde çocukla ben ceketimi alır çıkarım der. Çekişme boşan kurtul
Premomezra Dilara_dilara süreç ne olur bilmem ama sizi istemeyeni memnun etmek kendini kabul ettirmekle ömür geçmez oluruna bırakın böylesi daha iyi olur belkide hakkınızda hayırlısı olsun
Deletedmom_78 Dilara_dilara eşime çok üzülüyorum Eşine üzülme niye üzülüyorsun. Oglunla kendine sevin kurtulmussun
Dilara_dilara Elika00 haklısınız ama yuvamı bozmak istemiyorum genede oğlum babasıyla büyüsün istedim ama o hep yıkıcı oldu bana her tartışma da boşanalim dedi ben gene gururumu dusunmedim en son depremzede ailem yanımıza geldi eşimde maça gidecekti annemde oğlum biz yokken gitme zaten İstanbul da deprem riski var kızımı yanlız bırakma biz gittikten sonra dedi eşimde beni maç zevkime karişamazsin madem deprem olacak al kızını git dedi anneme daha sonra biz evden çıktık mahkemeyi açtı görümcem arıyor sizine maçından ne hakkınız var karışmaya diye yangına körükle gittiler hepsi daha sonra eve eşimle konuşmaya gttm oğlumla beni iterek kapıya çıkardı
benoyleuygungordum_ Deletedmom_78 noktalama işareti eksikliği olmuş. Onlar demek ki gaz veriyor eşime, çok üzülüyorum demek istemiş
KLORAK Kiyamam sana yaa 😔 ümidin ve çaban beni nasil parcaladi. Allah yardimcin olsun rabbim gönlüne sular serpsin (Eşin hakkinda konusmak dahi istemiyorum ama senin icin hayirlisi olduguna emin olabilirsin)
Dilara_dilara KLORAK Amin çok teşekkür ederim 😭 gerçekten çok zor bir süreçten geçiyorm hergun ağlıyorum oğlum babasız büyüdüğü için çok zoruma gidiyor ama oda kafelerde surtuyo haberi geliyo oğlumu da hiç sormuyor demekki bizi hiç sevmemiş bana bugüne kadar en ufak tartismamizda hep bosanalim diyodu bende hep sustum gururumu dusunmedim oğlum için ama en son eline koz geçti işte
Dilara_dilara defneemomm bana her tartışma da boşalanm diyodu hep sustum canım görümcem yanimizia gelirdi onun önünde bile bana demeisligi vardı gene ağladım önlerinde çaresizce hep sustum
Sessiz_oyuncu Dilara_dilara bence eşinize bi şekilde ulaşp anlaşmalı boşanıp kısa sürede bitmesi gerektiğini söyleyin. Böyle bi evliliğin uzamasına gerek yok bence. Çekişmeye ne gerek varki.
Dilara_dilara Sessiz_oyuncu kendisi açmış çekişmeli canım hem boşanmayı çok istiyr hemde anlaşmalı kabul etmiyor kendince bişey vermek istemiyor istediklerimi kabul etmedi bide oğlumun velayetini istemis dilekçe de iftiralar atmış ben oğluma bakmiyomusum falan pislik
Dilara_dilara Momonlyn çok teşekkür ederim canım 😭ama çok üzülüyorum sürekli ağlıyorum yuvam yıkıldığı için oğlumun düzeni falan kalmadı oğlum başlarda hep baba derdi şuan demiyor unuttu😭 bunlar beni çok yiprandirdi
Winnithepooh Dilara_dilara annene yaoilan saygısızlık büyük sana zaten yapılan ayrı ailesi ayrı yaomis babasıyla büyüsün bebeğin demen doğru mu valla arayıp sormuyotsa rahatsız etmiyorsa bence şükret derim kafan rahat olur sonrasında evet şu an seviyorsun belliki uxukceksindir ama emin ol o evde her gün ağlamak tansa bı sure agka ve yoluna bak hakkında hayırlısı olsun ins.
Evlimutu2cocuklu Dilara_dilara ver sen hala yuvami bozmak istemiyorum diyosun valla pes ortada yuva yokmuş ki zaten böyle yuva olmaz bazı kadınlar kendilerine hak görüyorlar böyle yaşamayı
Elika00 Dilara_dilara kusura bakmayın yuvamı bozmak istemiyorumdan sonrasını okumadım. Çok şey söylemek isterim ama sanırım gerek de yok. Umarım çocuğunuzu mutlu olduğu Sağlıklı bi aile ortamında büyütürsünüz
Merve-12 Dilara_dilara sun be yavrum yüreğim sızladı inanki ama kesinlikle düşünme birdahaki barışmayı oğlun için ayrıl kurtul hadsiz herif böyle bi şey mi olur senin maçına köpekler tükürsün emi ayy çok sinirlendim şimdi kötü de konuşmak istemiyorum dua et bol bol Allah’ın izniyle hepsi geçecek zorlanırsın belki ama emin ol sonunda çok daha mutlu olursun Allah’ın izniyle ❤️❤️ Dualarımda bundan sonra sizede yer vereceğim çok mutlu bi ömür sürer inşallah yavrunla beraber çok huzurlu bi ömrünüz olsun allah yardımcınız olsun 😔💕
Mylovelovemom Dilara_dilara cok uzuldum sizi sevmemis olabilir ama hayat onunuze guzel seyler cikarir sizi sevmeyen bi insani zorla yaninizda tutmaya calismayin defolsun gitsin kafelerde sürtsün siz kendi hayatiniza bakin öylesi sanki ne fayda saglayacakti bosver
Momonlyn Dilara_dilara Ne ekersen onu biçersin. Elbet pişman olacak kafasına dank edecek ama iş işten geçmiş olacak. Zor bir süreç olacak ama siz tam mutlu olacakken o mutsuz olacak, o zaman daha da güçlü ve mutlu olacaksın emin ol. Önemli olan sakince sağlıkla şu günleri atlatman bebeğin için☺️
Sessiz_oyuncu Dilara_dilara bebeğinizi size verirler istediğini desin. Kanıtı olmafığı sürece. Üstelik nafaka mecbur verecek.
Gunes789 Dilara_dilara sizi evden kovmuş adamla kaynananız aranızı yapsa nolcak hepsine güle güle topluca
Dilara_dilara Gunes789 haklısınız keşke sizler gibi net olabisem olmayan yuvamı yıkmak istemedim hiç bir zaman bizim cinsel hayatımz da yoktu ben yaklaşırdim iterdi bile beni istemiyorum şuan açık açık derdi
Dilara_dilara Momonlyn aynen öyle canım çok doğru dedin öyle olacak Rabbime havale ediyorum hepsini beni ve oğlumu yüz üstü bırakıp gittiği için ahımız ömür boyu yakasında olsun bide dilekçesinde iftara atmış bana oğluma bakmiyomusum diye velayetini istemis pislik