Naz_dicle kızlar ilk doğumum sezeryan kızım 6 aylık ve tekrar hamile olduğumu öğrendim sizce hemen sütten kesmeli miyim bir akıl verin nolur
ikikereannee Naz_dicle tandem emzirme hiç duymadınız mı kesmeye gerek yok doktor aksini söylemedikçe ikisini aynı anda emzirenler var
Askdurum Naz_dicle süt zehirlenmesi diye bişey yok emzirmeye devam edin ama sezeryanda 2 sene hamile kalmayın diyorlar bı doktora danışın sağlığınız için
Ysgl26 Naz_dicle öyle bişy yok canım doktorun söyler zaten.. luzmimde aynı senin gibi 6 aylıkken hamile kaldı ikinci bebeği doğana kadar emzirdi sadece son ay emzirme erken doğuma yol açar dedi doktoruö bebek doğunca ikisini de emziriyodu
Naz_dicle Kızıma baktıkça ağlıyorum Allahım suçlu gibi hissediyorum kendimi bir de sezeryan doğumluyum
Sgjldah Naz_dicle Rabbim güç kuvvet versin olan olmuş vardır bir hayri deyin aglamayin ki iki bebek de üzülmesin,emzirme de sorun yok diye biliyorum zaten ek gıdaya da başlayacak kuzu Rabbim bir şekilde ikisinin rızkını da verir insAllah