Kizlar bebegim 30 günlük oldu cok sükur kilo alimi guzel 20 günlükken 600 gr. Almisti simdi 1 kiloyu gecmistir diye dusunuyorum (yanaklari falan doldu ve o zamanlarda giydirdigim kiyafetler artik olmuyor)
Ve bezini 3 saatte bir fazlasiyla dolduruyor ama nasil besledigimi gelin birde bana sorun…
Sag gögüsümü 20 dakika emiyor sol tsrafi cok az emiyor sonrasinda mecbur sagip biberonla vermek zorunda kaliyorum yaklasik 90 cc bilemedin 70 cc de biberonla veriyorum ama o sagma islemi emzirme islemi toplamda 2 saatimi aliyor cok yoruldum artik boynumu tutamiyorum resmen omiriligim agriyor artik… sadexe memeyi verip yatirsam 1 saat sonra tekrar uyaniyor.
Üzerine sagmasam sütüm azaliyor.
Ben napicam nolur akil verin aglamaktan sütüm gidicek valla…