Yedaarven Amine- Gündüz kısa kol, akşam üstü sweet-hırka, gece mont😀 Denize giriyor insanlar ama bence daha tam ısınmış sayılmaz, haftaya belki daha iyi olur😊
Acxlx Dwngesiz burda hava bi sıcak bi soguk mont degilde hırka yeter uzun kollu kısa kollu yeter duruma yöre bakarsın
Yedaarven Amine- Ruslar bayadır giriyo yaa burda😂 Girilir bence giren çok yani ama ben henüz cesaret edemedim bir şey diyemiycem su nasıldır😂
Hellobello Amine- ayy çok sevindim ben de denize girmek istiyorum 5 gün sonra antalyaya gidiyoruz 😍 inşallah kızım hasta olmaz