Nazlicelik burnunu sık sık temizleyin varsa nebülizatör serum fizyolojik verin sarımsak zeytinyagı kürü yapabilirsiniz ögünlerine sarımsak ekleyebilirsiniz karadut özünü sulandırıp içirdim ıhlamur çiçegi demledim içirdim(her doktor önermiyor bizim doktorumuz verebilirsin demişti) biz bu şekilde 7-8 gün de atlattık çok şükür hatta doktora da söylemiştim bunları doktorumuz araya bayram giriyo diye antibiyotik yazıcam ama kullanma takip et artış yoksa verme dedi gerek kalmadı