Dikkatannevar açıklık varsa gitmeni tavsiye ederim benimde 10 günlükken epizyo dikişlerim açılmıştı, serçe parmağım içeri giriyordu devlette yapmıştım doğumumu, acilden gittim tekrar diktiler daha iyi oldu, erken gitmende fayda var bir hafta bekleyip bir daha dikiş atılırsa iyileşme sürecin uzayacak inşallah gerek kalmaz ama ihmal etme