Birbebisannesi Merhaba anneler. Bugün 2 aylık olduk bir kaç gündür memede ağlayıp geri çekiliyor bidaha emmiyor bi kaç saat sonra yeniden emmek istiyor ve emiyor sebebi nedir acaba. biberon doğduğundan beri kullanıyoruz hiç böyle yapmıyordu
Ekinveannesi Birbebisannesi Gaz problemi 😓😓😓 gaz damlası kullanabilirsiniz, gaz masaji yapabilirsiniz, ılık duşa sokup, ılık su dolu kovada bekletebilirsiniz. Ahhhh çokça sabır diliyorum hızlıca geçmesini diliyorum. ♥️♥️♥️
edafmo Birbebisannesi gaz sancısı vsr muhtemelen. Emzirirken oluyorsa sadece emzirmeyi bırakıp kaldırıp sakinleştirip gazını çıkarmayı deneyin o da olmazsa ayakta hafif salınarak emzirmeyi deneyin ben öyle yapıyorum