Üç gün olacak nerdeyse 8 dişi çıktı daha önce hiç böyle olmamıştı 9 buçuk aylık oğlum ilk dişi 4 buçuk aylıkken çıktı bir ara gece uykusu kötü oldu dişten ama çok dert değildi . Allahım üç gündür sanki bebeyi boğuyorum kucağıma gelmek istiyor alınca itiyor ağlıyor uyumuyor oturmuyor yemek yemiyor emziği almıyor çok şaşkınım emziksiz yaşayamaz gibiydi halbuki ben emmiyor bile bide grip burnu tıkalı öksürük var of felaket durumdayız ya siz yaşadınız mı böyle bir şey .