Momn canım bence kesinlikle gerekli şuan lüks hastanelerde doğum çok pahalı ve bunun ikili üçlü tarama testleri kan testleri vs her ay kontrol hatta son haftalarda haftada bir kontrol derken çok pahalıya patlıyor bekleme sürelerine dikkat etmek gerek çoğu sigortada daha uzun süreler ama anadolu sigortada 1 aydı ben yaptırırken zaten ha deyince olan bişey değil biz yinede garanti olsun siye sigortayı yaptırdıktan bir ay sonra denemeye başladık 5 ay sonra hamile kaldığım için hamileliğin son ayı sigorta bitmiş olduğundan 2. Yıla yeniledil aigortayı ama seneye olacak doğum ücretini düşünürseniz kesinlikle yaptırmak çok mantıklı