Yagmurrrrrr Merhaba sevgili anneler, Bebeğim 2 aylık, normalde mememi alırdı. Ancak phılıps avent emzik kullanmaya başladım. Emzikten mi büyüme atağından mı bilmiyorum meme reddi yaşıyorum sebebi ne olabilir sizce??
Ysgl26 Yagmurrrrrr canım emzikle ilgisi yok atak dönemlerinde meme mama reddi oluyor malesef. Oğlum 11 aylık doğdupu ilk günden beri emzik emiyor fakat atak dönemleri dışında meme reddi yaşamadık
Yagmurrrrrr Ysgl26 içimi rahatlattınız çok teşekkür ederim. Peki aç kalmaması ve sütünün azalmaması için ne yapmalıyım