Mehtapalp insanların kilo aldırma çabaları neden? Fazla kilo demek sıkıntı demek, kronik hastalıkların baş düşmanı demek.. Benim kızım 9ayını 1 hafta geçti 10 kilo. Gayet normal seninki de. Bak sana şöyle bişi anlatym ben 2 700 gram doğmuşm. Benimle aynı sene doğan kuzenlerimle olan resimlerim var onlardan büyük olmama rağmen aralarında en küçük en minyon benim. Hepsi iri iri. Gel gelelim daha hala 1 kez hastaneye gitmişliğim yok. Bebekken de öyle. Cok atik ve cok çevikmişim. Kuzenlerimin hepsi iğneyle serumla büyümüşler o kilolu olanlar. Demem o ki aylık kilo alımı normalse bebeğin sağlıklı besleniyorsa bırak. Ne yediriceğine sen, ne kadar yiyeceğine o karar versin. Sağlıkla büyüsün 🌸