Kızlar yaklaşık nerdeyse 1 aydır balgam bitmiyor ilaç kullanıyoruz çıkartıyor yine aynı özellikle uykuya geçiş zamanı uyuyacakken öksürük tutuyor sinirlerim bozuldu artık aynı durumda olanlar yazabilir mi lütfen yada bi fikri olan şimdiden teşekkürler