Mommy35- 1 aylık bebeğimden idrar tahlili istediler fakat bi türlü torbayı düzgün yapıştıramadık bunun başka alternatifi var mı acaba ?
Omeraslan Mommy35- altını açıp bekliyordum. Torbayı hemen yaparken takiyordum. Erkek bebegim olduğu için daha kolay oluyor.