Sahrabalam Yanakları öyle catlamıs ki cildi benim gibi aşırı kuru acaba ne kullanabilirim çocuklar için var mıdır bir krem 2 yaşında
yagmurkokusu_ Sahrabalam ıva natura pişik kremi hariç diğer ürünleri çok güzel beğenerek kullanıyorum mustelayı hamileliğimde kendim için , ilk kızımda da egzamadan dolayı kullanıyordum. İkisini de öneririm.
Masalkizinannesi Sahrabalam ben mustela kullanıyorum kızım 6 buçuk aylık hiç daha kuruluk yaşamadı hergun sürüyorum ben tüm vücuduna güzel nemlendiriyor.
ezgicenk Sahrabalam içeriği yüzde 99 doğal olduğu için mustela stelatopia’yı tercih edin. Harika bir krem öneririm.